Klauzula informacyjna

 INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Realizując obowiązek informacyjny w związku z wymaganiami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), w skrócie RODO informujemy, że:

 TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 41 im. Jana Matejki w Częstochowie

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA

Z administratorem danych można skontaktować się w następujący sposób:

  1. listownie na adres siedziby administratora: Okólna 31/39, 42-218 Częstochowa
  2. telefonicznie pod numerem: 343613886
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej: sp41czest@gmail.com

przez elektroniczną skrytkę podawczą ePUAP na adres skrytki: httpsepuap.gov.plwpsportalstrefa-klientakatalog-sprawprofil-urzedug12czes

 DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 41 w Częstochowie może się Pan/i kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych  Panią Moniką Sławutą lub w przypadku nieobecności Inspektora z Zastępcą Inspektora Ochrony Danych Panią  Justyną Sprychą poprzez adres e-mail: iod.bfo@edukacja.czestochowa.pl lub numer telefonu 34 370 63 14.

CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA

  1. Dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia z Panem/Panią komunikacji za pomocą: bfo@edukacja.czestochowa.pl lub telefonicznie pod numerem 34 370 63 14

lub Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP), jeśli zainicjuje Pan/Pani taką komunikację.

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w związku z ustawą z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.

 ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami do których mogą być przekazane Pana/Pani dane osobowych będą podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Pana/Pani dane są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń[1] oraz podmiot, z którym administrator zawarł umowę na świadczenie związanych z użytkowanymi systemami informatycznymi.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pana/Pani dane będą przetwarzane do momentu realizacji konkretnej sprawy, w której zostały zebrane oraz do celów archiwalnych przez czas określony w przepisach prawa, zgodnie z  Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora:

  1. dostępu do swoich danych;
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. usunięcia danych osobowych;
  5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00).

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Pana/Pani dane są niezbędne, aby umożliwić administratorowi prowadzenie komunikacji z Panem/Panią. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością jej prowadzenia.

INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYCJI, W TYM O PROFILOWANIU

Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą profilowane.

 POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zasady dotyczące przetwarzania danych w serwisach WWW Szkoły Podstawowej nr 41 im. Jana Matejki w Częstochowie zostały określone w Polityce Prywatności .

[1] Sytuacja dotyczy głównie podmiotów świadczących usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym m.in. ePUAP w związku z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status